15.6.11

1D , alelelele

            haaaa ,

        dalam kelas tadi . waktu pendidikan agama islam . terbaiklahh ustaz abd razak ajar . gelak jea sepanjang ustaz ade dalam kelas tue . bhahaha . then , suddenly ustaz bukak topik :

        ustaz : haha , hati hati sikit . takut jong tas . tak pun jong wah .
        aku : *mcm biase lahh kan ? blurr jea kudd --' 
        ustaz : faham tak ape maksud ustaz tadi ?
        kelas : tak . tak faham . 
        aku : haaa , tulahh ,  aku tahu .
        ustaz : habis tue , apa maksudnya ?
        aku : errrrr , entah lahh ustaz :P
        kelas : ketawa bagai ( kelakar sangat la tue ) in the mean time , ustaz ketawa sekali
        ustaz : maksud jong tas tue , *jongang atas* dan jong wah tue * jongang bawah*
        kelas : hahah , ketawa menggila . aku sorang jea tak ketawa .
        aku : *hbis jea dorang gelak , baru aku terhegeh-hegeh nak ketawa :)
*bengong jea kan ? haha . 


*SCENE KEDUA PULAK .
ustaz suruh ashreen baca adab pelajar terhadap guru . dialog :

        ustaz : haa , kamu yang besar tue . ashreen baca nombor 8 .
        ashreen : ah ? saya kea ustaz ?
        ustaz : yelah kamu . kamu sorang yang paling besar dalam kelas nie kan ?
        kelas : *ketawa 
        ashreen : *baca ayat dalam buku .
                        * mengucapkan tahniah sekiranya guru memperoleh kejayaan dan takziah apabila 
                           guru ditimpa *MAKSIAT*
        kelas termasuk ustaz : *ketawa gila babeng . non stop . 


dah , nanti aku sambung balik :)
byebye       
     

1 comment: