13.6.11

kelas 1D :))

            hehohihu ,

         hari nie dapat result bm paper 1 , bi paper 1 , agama and sejarah ! wohoooo !! terbaik lahh . two thumbs up :) bi , hmmmm . keputusan paper 1 , alhamdulillah , sangat memuaskan . sekarang tunggu paper 2 jea . bm ? takyah cerita lahh . semestinya A lahh kan ? nak tunggu paper 2 , esok baru dapat . heshhhh . jantung aku mcm nak meletup dah nie ! agama ? toksah nak habak kat hampa lahh . memang aku lulus lahh kan ? senang jea pun agama kali nie . sejarah ? wohohehihu !! 3rd person yang dapat highest dalam kelas wokk . bangga nie , bangga . cehhh . takyah nak gedik sangat lahh kan bangga sana , bangga sini ? haha . sorry . eh , sayang sally ! i beat you this time . buekk :P haha . tapi congrats jugak dekat yang lain coz takde yang fail . 2 orang fail agama dalam kelas aku . alahai . takpe . next time cuba lagi kay kawan ? tadi dalam kelas , cikgu haritini ade bincang sikit pasal exam paper . but , tak tahu lahh dapat berapa result aku . ade kea patut cikgu cakap kat kteorg :

     cikgu : faham tak wahai anak - anak itik sekalian ?
     aku    : *pandang cikgu then tersengih .
     cikgu : eh , silap cakap , "wahai anak - anak didik sekalian . 

     satu kelas : *ketawa macam orang gila --'
     cikgu : cikgu saja jea nak buat kamu semua gelak . nak bagi terjaga dalam kelas .
     aku    : *dgn selamba cakap : ouh yeke ? haa , dah terbangun dh nie ckg . *sambil senyum lebar

haha . cikgu hartini mmg terbaik . sporting habis . cikgu yang lain pun sporting jugak . heheh . i love you cikgu . k , bye :*

1 comment: