10.6.11

haha --'

            errrrrrrrrrrrrrr .

          family belah daddy datang tidur rumah . dorang semua sampai rumah aku malam . habis penuh rumah aku . time tue , acually aku tgh tidur . ibu suruh tidur dekat depan tv . yeahh , aku tidur jelahh . then , family semua naik atas coz nak tgk tv . cousin2 yang kecik semua tidur sebelah aku :) parents dorang , tgk tv lahh kan ? then tbe tbe aku terbangun coz bising sangat . in the mean time , aku dah tak tahan nak buang hajat . berlari lahh aku masuk tandas macam kena kejar itik . habis buang hajat , aku pergi cuci tangan kat sink ( pembersih lahh kan :P ) suddenly , aku punya pencuci muka terjatuh kat bawah sink . sekali aku nak bangun . GEDENGANNNGGGG ! terhantuk sudah kepala aku . perghhhh . terbaik lahhh . dgn aku tgh mamun . tambah pulak dgn terhantuk kat sink . mmg bagus sangat la tue . keluar tnadas jea , semua tanya . bunyi ape tu dina ? bunyi ape tue kat kak nana ? erghhhh , berapa banyak nama timangan lahh yang korang bagi kat aku ? aku cakap lahh :
   aku : tak , tak . dina mandi tadi .
   uncle : mandi ? kenapa bunyi mcm bom melepas jea ?
   aku : eh eh . salah salah . dina terhantuk kat sink tadi . sorry , tgh mamun . so , kne tipu sikit lahh
   uncle : lahh , terhantuk kea ? kenape tak tergelincir sekali ? 
   aku : *buat muka blurr . terus selimutkan diri . *tgh malu lahh time tuh .


    next morning pulak . semua dah bangun awal . aku sorang jea tak bangun lagi . maklumlahh , baru lepas terhantuk sink kan ? so pengsan lahh dalam tidur malam tue . aku tengok semua dah takde . aku pergi ambil tuala . masuk tandas . hang tuala baik punya . biaselah , perempuan kan ? then , mandi , sempat lagi menyanyi . habis jea . terus turun bawah . dorang semua nmpk jea aku , dorang ketawa kan aku . aku tanye dorang "apesal lahh ? " dorang diam jea . aku sabar lagi . then , makan breakfast sorang sorang coz dorang semua dah makan . aku kat dapur telan ape yang ade kat atas meja tue . yang lain kat depan . hbis makan . aku pergi kat dorang .ibu cakap :

     ibu : nak tahu kenapa kita orang ketawa tadi ?
    aku : mestilah nak ibu --'
     ibu : kita orang ketawa coz semalam bby mengigau lahh
    aku : mengigau ? whatt ? mengigau ape haa ? 
     ibu : pi tanya asyi.
 * berlari kat asyi .

    asyi cakap , semalam kak dina tiba tiba jea pegang phone kak dina . then kak dina letak phone tue , kat telinga kak dina . kak dina cakap : * haaa , hello . haaa . aku hang esok . haaa , aah . then , tbe tbe kak dina campak phone . nasib baik ibu kak dina sempat capai . lepas dah campak phone tue , kak dina terus tidur . orang kejutkan pun tak sedar sedar . sampai kita orang ingat kak dina nie dah *blekkkkkk* ( mati )

 * perasaan aku bila asyi story kat aku
 heshhhhh . buad malu diri sendiri jea lahh . then , patutlahh aku carik phone aku tadi pagi takde kat sebelah aku . rupa rupanya dah kena campak dgn budak kuat mengigau nie ( aku ) haha . heeeiii . tak boleh lupa lahh .

   dah , nak tutp lappy . bye strangers o.0

No comments:

Post a Comment