13.6.11

mr . Shamel Afiq

            hihi ...

         true love aku is si dia yang bernama Muhamad Shamil Afiq . yeahh . kte dah couple lame dah kan sayang ? dah 4 months lebih kita couple kan ? hope kekal sampai ke akhir hayat , insyaAllah . sorry if i selalu buat you sedih , badmood . sorry sangat sangat . i tak nak kehilangan you . i nak you jadi milik i . i sayang you gila babeng . yeahhhh . sebelum nie kte selalu gaduh kan ? then berbaik balik kann ? haha . kalau dah brbaik tue , sweet jea . tapi , i tanak lahh gaduh gaduh lgi . takut hubungan kte jadi huru hara . so , tamau gaduh gaduh lagi eh biyy ? heeee ~ i love you SHAMEL AFIQ . ^^ you will always be in my heart , mwahhh :*


   HE HOIII ,
 sape yang baca post nie , jangan nak menggedik kata aku mengada - ngada . aku siat siat kau kang . dont judge me people ! hidup aku , aku boleh buat ape ape pun . kau tak berhak tentukan hidup aku . kau cakap aku gedik ? nak kutuk aku ? gua tak heran . mampuih hang nak cakap aku gedik ke apa . tapi , at least , aku bukan mcm korang . kutuk sana , kutuk sini . apa kau dapat lahh ? dapat dosa jea kan sayang2 sekalian ? okay . kalau korang mintak maaf dgn aku ? tengok keadaan lahh . tak pun .. ni haaa , middle finger up . i said FUCK OFF . bye . wink wink ;)

No comments:

Post a Comment