9.6.11

tak mungkin o.0

            ehhhhhhh !

       takkan tbe tbe trBATAK korea nie ? adoiiiii --'
nie semue makcik fira punye pasal lahh . bukak youtube , lagu korea jugak yang dibukaknye . erghhhh . tengok apa sudah jadi sama wa ? membatak dgn lagu korea . sekarang nie , malam malam buta nie , bukak youtube sambil meng update blog . youtube , ape lagi lahh kann ? lagu korea lahh aku membukaknye . SHIT . lgu tue , tak boleh keluar dari kepala otak aku --' okay , aku nak tutup lappy . kang , meletup lap nie kalau guna lame lame . mampuihh aku kalau meletup . kena bantai dgn daddy guna rotan . rotan , pi jauh jauh kay ? pi main jauh jauh . hang pi menyorok tempat lain kalau daddy nak rotan aku or so wtv lahh ... weh , aku nak tidur . otak aku takde idea sampai aku terSYOK sendiri mengupdate blog nie . haha . bye

No comments:

Post a Comment